8 טיפים שצריך לזכור כשעושים קניות באינטרנט

מסחר אלקטרוני פתח את העולם הרחב של קניות באינטרנט. זה יכול להיות מסובך להתחיל. עם כל האפשרויות המקוונות האלה, קניות בקניונים עשויות להרגיש פחות מסובכות. פעל לפי הטיפים הבאים כדי להפוך לקונה מקוון מתמצא.

 

  1. משלוח חינם: החבר הכי טוב שלך באינטרנט

 

מהו אחד החלקים המתסכלים בקניות באינטרנט? עלויות משלוח. לאתרים עשויה להיות משלוח חינם בהתבסס על הסכום שאתה מוציא. בחר אתרים עם מבצעים חוסכי עלות ומשלוח בחינם או בעלות נמוכה.

 

  1. זמן משלוח

כמה זמן תחכה לפריטים שלך? אנחנו אוהבים משלוח חינם, אבל מה אם החבילה שלך לא תגיע לפחות 10 ימי עסקים? לרוב באתרים מבצעים מיוחדים למשלוח מהיר יותר. אמזון פריים מאפשרת לך לשלם תשלום שנתי שטוח עבור משלוח יומיים בחינם על כל ההזמנות. אפשרויות אלה יכולות לעתים קרובות לשלם עבור עצמן.

 

  1. בחר אתרים מהימנים

 

כאשר אתה קונה באינטרנט, אתה משתף נתונים אישיים. היזהר מהכתובת ומספר כרטיס האשראי שלך. כדאי לוודא שזה ספק שאתה סומך עליו. אל תקנו מאתרים לא מוכרים. היו ברורים במקום בו אתם קונים כפי שהייתם עושים באופן אישי.

 

  1. מדיניות החזרות

 

בחנות לבנים וטיטים אתה מבין לעיתים קרובות את מדיניות ההחזר שלהם. יש קבלת רכישה, ואתה יכול לשאול שאלות הנוגעות להחלפות והחזרות במרשם. בקנייה מקוונת, מצא את מדיניות ההחזר. אתרים לא תמיד מאפשרים החזרות.

 

אחרים גובים תשלום. אחרים מאפשרים החזרות בחינם ושולחים אליך תוויות משלוח חזרה. קונים דחפים צריכים לשקול אתרים עם מדיניות החזרה ליברלית.

 

  1. אפשרויות יש בשפע

 

קניות באינטרנט אינן רק עבור פריטים שקשה למצוא. אתה יכול לקנות באינטרנט עבור:

 

מצרכים | חנות למשלוח עד הבית, או לאיסוף ליד המדרכה

 

אלכוהול | מגבלות מדינה עשויות לחול, וחברות יכולות להגביל את הגישה של העובדים לאתרי אלכוהול

 

קוסמטיקה | אתרים מציעים ייעוץ מומחה בזמן שאתה קונה

 

נעליים | עיין במבחר גדול יותר של קטלוגים מקוונים מאשר בחנויות

 

רהיטים | התאמה אישית של חלקים בעזרת כלי עיצוב מקוונים

 

מכשירים | השוואת מותג חנויות מול מותג וקמעונאי מול קמעונאי

 

ועוד | מצא בגדים, מוצרים לבית, ספרים ועוד, ממכירות פומביות, עסקים קטנים וקמעונאים גדולים

 

שלל האפשרויות בקניות באינטרנט עשויות להפתיע אותך.

 

  1. קופונים וקודים

 

קופונים יש בשפע ברשת. מצא מבצעים המפורסמים בדף הבית של החנות לפני שאתה קונה. גלה קופונים כאשר אתה מחפש את שם האתר באופן מקוון. אולי תמצאו עסקה!

לדוגמא: תוכלו לחפש קוד קופון KSP כדי ליהנות מהנחות ומבצעים באתר KSP.

 

  1. קניות מתנות

 

זה חטף לשלוח פריטים למשפחה ולחברים רחוקים כשאתה קונה באינטרנט. שקול אפשרויות מתנה כגון עטיפה וכרטיסים מותאמים אישית למגע אישי.

 

  1. הצעות אחרות

 

התמודד על פריטים במכירה פומבית ב- eBay. בדוק את Etsy לעיצוב הבית ולתכשיטים המיוצרים על ידי יחידים למגע ביתי. אמזון נושאת כמעט הכל מתחת לשמש. iTunes היה מקום מצוין לקנות מוסיקה, סרטים ותוכניות טלוויזיה לצפייה במכשירים דיגיטליים. אתרים אלה אמורים להתחיל בעבודה באודיסיאה לקניות באינטרנט!

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 סל קניות
החשבון שלי
דילוג לתוכן