כשאנשים שואלים שאלות כיצד אני משיג כל כך הרבה קופונים עבור מוצרים שונים, אני משתף אותם ששיטה אחת היא סחר בקופונים באינטרנט. מסחר בקופונים פותח אותי בפני מאגר שלם של קופונים שאולי אין לי גישה אליהם, או שאולי אצטרך לשלם עליהם משירות גזירה.
זה גם מאפשר לי להעביר למשתמשי קופונים אחרים את הקופונים שאני לא זקוק להם, אך שעשויים להועיל לחסכון שלהם. בתנאי שתזכור כמה הנחיות פשוטות, מסחר בקופונים יכול להיות תוספת מועילה לתרגול הקופונים שלך.
אתרי מסחר בקופונים
הדרך הקלה ביותר להיות מסחר בקופונים היא להצטרף לאחד מאתרי המסחר בקופונים כמו https://cheaphotelstelaviv.co.il/ או https://hoteldeal.co.il/. הצטרפתי לאחד כשהתחלתי לראשונה. זה לא היה אלא לוח מודעות המצורף לאתר קופונים בו ביקרתי. מצאתי שמסחר בקופונים מהנה מאוד וציפיתי לקבל מעטפות של קופונים דרושים המגיעים לתיבת הדואר כמעט כל יום.
בסופו של דבר, ככל שהאתר הלך ועמוס יותר, הבעלים הוסיף פורום ואני הפכתי למנחה שם. למדתי הרבה על מסחר בקופונים וכיצד לטפל במצבים שלא מסתדרים כמתוכנן. כאשר מתחילים לראשונה לסחור בקופונים, הייתי ממליץ לרוב האנשים לעשות זאת. אמנם יש קבוצות מסחר עצמאיות גם ברשת, אך יש יותר סיכון.
באתר מתווך, היתרון בכך שמנחה זמין שיעזור כאשר מתעוררות בעיות. כמו כן, באתר מתווך, חברות נוטות להיווצר וזה גם מספק רמת הגנה. לעיתים קרובות ישנן מערכות דירוג ואם חבר מקבל מספיק דירוגים שליליים הוא אינו רשאי להמשיך ולבצע קופונים באתר.
קבוצות קופונים עצמאיות
לפעמים, ישנן קבוצות קופונים עצמאיות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, שהוקמו במטרה העיקרית לספק מקום לזרים וירטואליים לסחור בתלושים.
אני ממליץ שרק קופונים מנוסים משתמשים באתרים אלה. זה הרבה יותר כמו המערב הפרוע. אתם לבדכם, ואין מתינות ואין יחסים, כך שאם יש נושאים יש מעט שימוש.
עם זאת, אני מכיר אנשים רבים שהשתמשו בהם בדרגות הצלחה שונות. קבוצה זו תלויה באנשים העוסקים במערכת הכבוד, כך שרוב האנשים כנים בהתנהלותם אחרת הם מקבלים מוניטין שלילי, הקבוצה זוכה למוניטין שלילי והקבוצה תאבד בסופו של דבר מספיק חברים כדי להיסגר, ולכן יש הגנה שם.
אפשר גם לחפש קבוצות בנישות מסיומות כמו בוקינג ולחפש שם קוד מבצע.
תמיד האינטרס של הקבוצה הוא לסחור בקופונים באופן קונסטרוקטיבי.
הטיפים המובילים שלי למסחר בקופונים
היה מהיר ומדויק כאשר אתה סוחר בקופונים. הגב להודעות דוא"ל והודעות במהירות, באותו יום, אם אפשר, גם אם התשובה היא לא, אינך מעוניין להחליף קופונים עם אותו אדם. שמירה על מילתכם חיונית לבניית יחסי סחר קופונים טובים.
פרטיות חשובה. אל תנצל את המידע האישי של שותפי המסחר שלך. למי שיש חשש לשתף כתובת בית עם מישהו שאתה לא מכיר טוב, מומלץ תיבת דואר.
עקוב אחר המסחר שלך. הודיע לשותף המסחר בקופונים ששלחת בדואר את הקופונים המוסכמים שלך. יידעו גם מתי המעטפה שלהם אליכם הגיעה וכי הסחר הושלם. אם יש עיכובים או התפתחויות ביחס לקופונים, הקפד ליידע את האדם האחר. אם קיימת מערכת דירוג או מערכת משוב, השתמש בה. תקשורת טובה היא תמצית המסחר האפקטיבי בקופונים.
אנשים רבים זורקים "תוספות". "תוספות" הן קופונים שאינם בסחר המוסכם, אך אשר לדעתך השותף שלך למסחר בקופונים עשוי לחבב או ליהנות ממנו. זה מגע נחמד, אבל לא הכרחי. אם תחליט לעשות זאת, נסה להימנע משליחת קופונים אשר בבירור אינם ברשימת ה- ISO של שותף המסחר בקופונים שלך. אם אין להם ילדים, אל תשלח קופונים ידידותיים לילדים מכיוון שנראה שאתה פשוט זורק אותם על מישהו אחר. "תוספות", כאשר עושים זאת נכון, נותנים לאנשים רושם של תום לב, התחשבות ונדיבות, במיוחד אם לא סחרתם איתם שוברים בעבר. אין צורך ב -1–3, ויותר נחשבים נדיבים ביותר.
זכור כי אם אתה נוהג בשיטות גרועות, כגון קופונים להעתקה, ואתה סוחר אותם לאחרים, וכך גם אתה יכול להיות מושפע מהתנהגות כזו. כמו כן, זכור שאתה חשוף לאחרים בגלל עסקיהם. יש אנשים שמציעים שלא לסחור בהדפסים באינטרנט מהסיבה הזו, אבל אני מאמין שזה נאלץ לכל אדם להחליט באיזה מסחר בקופונים הם יעסקו. עשו את מה שמרגיש הכי נוח.
והנה יש לך את זה! מסחר בקופונים, כאשר נעשה כהלכה וביושר, הוא דרך נהדרת להוסיף שוברים ייחודיים או שאינם זמינים בדרך אחרת.
אני אוהב להחליף קופונים, לא רק למגוון, אלא גם למערכות היחסים שיכולות להיווצר וגם לחיסכון!